ISO 9001

CERTYFIKAT ISO 9001

 

Aby lepiej wykorzystać potencjał personelu i podnieść zadowolenie Pacjentów z opieki w naszych zakładach opracowaliśmy i wdrożyliśmy System Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9001: 2015.

Jednostka certyfikująca DEKRA Certyfication Sp. z o.o.

System jest utrzymywany, prowadzone są przeglądy działania systemu w celu utrzymania jak najwyższej jakości świadczonych przez nas usług. Rodziny, bliskich pacjentów zachęcamy do wypełniania ankiet, w których można pisać na bieżąco wszystkie uwagi odnośnie naszej pracy.

W czasie naszej wieloletniej działalności byliśmy kontrolowani przez instytucje nadzorujące, m.in. NFZ, Sanepid, Urząd Wojewódzki. Kontrole wypadały pomyślnie, a ewentualne wskazówki i uwagi z kontroli były natychmiast przez nas realizowane.

certyfikat ISO 9001:2015

Polityka Jakości ISO 9001

 

Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej „FEL – MED” Sp. z o.o. w Łodzi udziela kompleksowych świadczeń zdrowotnych w zakresie opieki długoterminowej, specjalistycznego lecznictwa ambulatoryjnego, rehabilitacji.

Głównym celem działania Spółki jest pomoc człowiekowi dotkniętemu chorobą w uzyskaniu jak największego zakresu sprawności fizycznej i umysłowej.

Wszystkie nasze działania skierowane są na zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług, bezpiecznych i przyjaznych warunków udzielania świadczeń medycznych, tak aby spełniały oczekiwania i potrzeby naszych klientów. Tworzymy zgrany zespół ludzi, który jest gotowy służyć Pacjentowi swoją wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami.

Opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9001 : 2015 pozwoli lepiej wykorzystać potencjał personelu i podniesie zadowolenie Pacjentów z opieki w naszym zakładzie. Polityka jakości jest znana i zrozumiała dla całego personelu zakładu. Kierownictwo placówki deklaruje pełne zaangażowanie własne oraz całej załogi we wdrażanie i utrzymywanie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z przyjętymi normami i przepisami prawa jak również do ciągłego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością. Dyrekcja przykłada dużą wagę do określenia wymagań klienta, zarówno pacjenta, płatnika jak również dostawców i partnerów dlatego deklaruje okresowe analizy niniejszej polityki jakości, celem zapewnienia jej ciągłej aktualności i przydatności.